Bridget & Eamon
The Trócaire Box
Eamon spenderar alltid pengarna från Trocaires låda så fader Gabriel håller ett öga på honom i år och Bridget är värd för en tupperware-fest som går katastrofalt fel när olagliga kondomer levereras i stället.
Eamon förlorar sitt jobb och Bridget måste skaffa ett jobb för första gången någonsin. Under tiden, utan något att göra, går Eamon av misstag med i IRA.