Brottet
Sarah inser att Nannas vän Lisa har varit inblandad i fler händelser på skolfesten än hon låtit påskina. Samtidigt får hon och Jan indikationer på att de borde gräva i en annan riktning. Troels kampanj går framåt, men utmaningarna är inte över.