Brottsplats: Wales
Briljant, plågad och på flykt från sitt förflutna lämnar Kommissarie Tom Mathias London för ett nytt jobb i kuststaden Aberystwyth. I den karga kuststaden bildar han team med kriminalinspektör Mared Rhys och tillsammans utreder de brutala mordfall – i en stad full av mörka hemligheter.