Morden i Pembroke
En sjuksköterska hittas mördad och tillvägagångssättet påminner väldigt mycket om ett gammalt fall. Jakten på mördaren för samman de forna kollegorna, och älskarna, kriminalinspektörerna Ffion Lloyd och Rick Sheldon.