Bubblor
Honung
Skådespelarna träffas i Oregon för att kombinera Lytle-Barnett mousserande vin med lokal honung.
Vilt
Deltagarna skapar en rätt inspirerad av kocken Holl och kombinerar den med Lytle-Barnett.
Skådespelarna kombinerar Ca' del Bosco mousserande vin med kaviar för den perfekta smakupplevelsen.
Deltagarna kombinerar Villa Sparinas mousserande vin med ostron för utmaningen den perfekta smakupplevelsen.