Burning Love SV
I Burning Love får vi följa brandmannen Mark Orlando som letar efter äkta kärlek. Den manusbaserade komediserien är en parodi på realityserier och låter tittarna uppleva champagne, kärleksbekymmer, bubbelbad, löshår och fejkad solbränna.