Burning Love
I Burning Love får vi följa brandmannen Mark Orlando (Ken Marino) som letar efter den perfekta kvinnan. Den manusbaserade komediserien är en parodi på realityserier och låter tittarna uppleva champagne, levande ljus, kärleksbekymmer, bubbelbad, choklad, koreografi, löshår, rullskridskor, svek, fejkad solbränna och regnbågar i den mest romantiska och komiska serien som någonsin gjorts.