Café Bärs
Killarna i Café Bärs är tillbaka. Men vad är det för lömska planer deras chef Peter Settman smider?
Chefen Peter Settman avslöjar varför killarna måste lämna sin pub och några Östermalmare utsätter Café Bärs-gänget för näthat.
Jocke bygger vidare på den nya Bajenbaren men hans kriminella brorsa Nicke dyker upp och vill ha en del av kakan.