Call Her Alex
Medan Alex förbereder sig för sin första liveturné avslöjar vi hur hennes barndom och fotbollskarriär på college formade den röst som nu definierar henne.
Efter att ha flyttat till New York lanserar Alex Call Her Daddy. Det som börjar som en sexpodcast utvecklas till grunden för ett medieimperium – och avslöjar den motståndskraft och sårbarhet som krävs för att bli en av generationens mest inflytelserika röster.