Candy: A Death in Texas
Candy Montgomery går vidare med sin dag medan Allan Gore desperat försöker få tag i sin fru Betty.
Sanningen kommer ikapp familjen Montgomery. Allan tar itu med konsekvenserna från föregående dag.