Car Pound Cops
Varje dag kör hundratusentals bilar olagligt runt i Storbritannien, vissa är obeskattade, har körförbud, oförsäkrade eller varit inblandade i brott. Vi följer företagen som beslagtar dessa fordon till ägarnas ilska och bestörtning.