När Casey Anthonys rättegång drar igång kommer försvaret med chockerande anklagelser om Caseys pappa, medan åklagarna lägger fram teorier om hur Caylee dog.
Casey Anthony hävdar att hennes två år gamla dotter Caylee kidnappades av barnskötaren, men utredarna får reda på att flickan har varit borta i 31 dagar. Var är hon?