Engelska (AD, Dolby 5.1)
Detroit Youth Choir förbereder sig för sitt livs framträdande. Genom deras ögon visar de hur det är att växa upp i Detroit och hur det är att balansera familj, skola och idrott samtidigt som man strävar efter sina drömmar.