Confidence Queen
Yi-rang, James och Gu-ho sätter dit ännu en skurk. Helt utan förvarning meddelar Gu-ho att han lämnar svindlarlivet och teamet.
Yi-rang och Gu-ho åker till Filippinerna för att hämnas James. Tae-su har spärrat av land och hav. Deras enda chans? Anfall från luften!
Gu-ho upptäcker en dold sida hos mr Famous, det hetaste namnet inom konstkritik. Men märkligt nog verkar Yi-rang ovillig att delta i bluffen.
Spökslottet
En tavla får äntligen se dagens ljus och skapar kaos på en auktion. Samtidigt smiter Yi-rang iväg ensam, på jakt efter spår av ett begravt minne.
Efter en mardröm möter Gu-ho en oväntad person. Samtidigt får ordförande Lee höra talas om dr Rachel, en exklusiv privatläkare, och skuggar James.
Seong-woo får reda på Yi-rangs hemlighet, vilket får henne att komma med ett tillkännagivande. Gwang-siks återkomst ger Lee en sista chans.