Dagar kvar
När Davods dotter dog slutade han leva. Men genom GAIS har han hittat tillbaka till livet och fått en ny familj. Här är han "Amo", farbrorn.
Materialaren Tommie går en kamp mot klockan för att bli spelklar till säsongsstarten. I väntan på ett operationsdatum stiger oron.