De 12 apornas armé
Ett gäng marodörer som jagar Cole och Ramse hotar uppdraget för att rädda det förflutna.
När tragiska omständigheter tvingar Cole att återvända till 2043 riskerar han sin framtid för att rädda dr Railly.