Deadly Cults
Seriestart. 17-åriga Jennifer Wendorf kommer hem och upptäcker att hennes föräldrar brutalt mördats och att hennes syster saknas. När polisen söker svar upptäcker de en komplex härva som leder dem till en kult av självutnämnda vampyrer.
Polisen i Kirtland i Ohio får ett tips om att en familj på fem personer mördats och begravts i en lada som tillhör en lokal kult. När de förhör kultmedlemmarna får polisen reda på fler otäcka detaljer om makt och manipulation som lett till morden.
Säsongavslutning. Efter att ha korsat gränsen till Mexiko vid Brownsville i Texas saknas en student på vårlov. Undersökningen leder till en kult som är kända för att utöva häxkonst, och som leds av en före detta manlig modell och en hejaklacksledare.