Death by Fame
Den ondskefulla sidan av berömmelse och kändisskap när utredarna avslöjar de chockerande historierna bakom uppgången, fallet och morden på några av Hollywoods mest lovande stjärnor.
Celebrity Sexpert
Sexterapeuten Amie Hardwick charmade Hollywood med både sin skönhet och sitt intellekt. Men när en stjärna stiger är en annans farliga besatthet aldrig långt bakom.
Sångerskan Christina Grimmie blev en internationell superstjärna efter att ha uppträtt i 'The Voice'. Men ett fans besatthet skulle göra att hennes drömmar fick ett tragiskt slut.
Adea Shabani korsade oceaner för att fullfölja sina Hollywood-drömmar. När hon plötsligt försvinner ber utredarna för att hon inte ska bli en av stadens förlorade änglar.
Den blivande modellen Catherine Martinez faller för en popstjärna som hon tror kan bli hennes biljett till stjärnstatus. Men en Hollywooddröm blir snart en mardröm i verkligheten.
Lloyd Avery spelade en av Hollywoods mest minnesvärda mördare på vita duken. Men när den problemfyllda skådespelaren repriserar sin mest kända roll blir konsekvenserna dödliga.