Jared From Subway: Catching a Monster
Jared Fogle, alias The Subway Guy, är en popkulturikon och en inspiration för miljontals amerikaner - men bakom hans älskvärda offentliga personlighet lurar ett monster.
Rochelle Hermans mission att avslöja Jared Fogle som ett rovdjur kostar henne allt. Och ett chockerande händelseförlopp leder till hans fall.