Det vilda Galápagos
De isolerade Galápagosöarna ligger omkring 100 mil från Ecuadors kust. Där lever arter som har förändrat vår uppfattning av världen.
Livet vid revet, fåglarna, ödlorna och reptilerna som klarar av Galapagos lavastenöar, gör denna avlägsna serie öar till en unik naturlig livsmiljö.