Disney Junior Ariel: Sjöjungfruberättelser
En serie kortfilmer som följer Ariel och hennes vänner under deras fen-tastiska äventyr under havsytan.
Ariel och Triton samarbetar för att hitta platsen där de har glömt sina borttappade saker.