Sofia den första: Magiska vänner
Sofia visar några av de trollformler hon har lärt sig på Charmswell, med lite hjälp av Clover.
Sofia presenterar prinsessan Camilla som älskar magi och de kokar ihop en magisk dryck som skapar en glittrig regnbåge.