Disney Junior Ready For Preschool S1
Disney Junior: Redo för förskolan är där kärleken för att lära sig börjar, med fokus på att inspirera barn att älska att lära sig, med hjälp av Disneys karaktärer och magiska sagoberättande.
Summer och Animal njuter av alla roliga saker som de fyra olika årstiderna har att erbjuda.
Vampyrina gör sin dagliga rutin och visar oss vad man kan göra på morgonen, på eftermiddagen och på kvällen.