Dopesick
Vi följer några människor i den opiumvåg som drabbat USA i spåren av Oxycontin. Richard Sackler lanserar en kraftfull ny smärtstillande medicin. En läkare introduceras till läkemedlet, en kolgruvearbetare planerar sin framtid, en polis får kännedom om att drogen finns på svarta marknaden och federala åklagare bestämmer sig för att öppna ett mål mot Purdue Pharma.