Doubling Down With The Derricos
Dawsyns står inför nästa stora operation och spänningen är stor. Och så väljer GG värsta tänkbara tillfälle att prata med Deon och Karen.
Dawsyn beger sig till sjukhuset för sin sista hjärtoperation. Darian kommer med en stor nyhet som ingen är förberedd på.