Dragon Striker
Key, en tolvårig bondpojke, upptäcker att han kan vara den legendariske Dragon Striker och ansluter sig till ett team av underdogs för att ta sig an skolans mästare.
The Awakening
Key, en tolvårig bondpojke, upptäcker att han kan vara den legendariske Dragon Striker.