Dream Stage
The Fallen Genius
Den skandalomsusade producenten Jun Azuma är mentor åt k-popgruppen NAZE, vars entusiasm väcker hans svunna dröm till liv.
A Reckless Challenge
Azuma varnar gruppen för branschens grymhet, men deras entusiasm börjar påverka honom.
Medan den hängivna managern kämpar för att rädda gruppen undan upplösning börjar Azuma ge vägledning i smyg.
NAZE står inför oerhörd press och en påtaglig skillnad i status jämfört med elitgruppen TORINNER.
NAZE framför en egen låt producerad av Azuma för första gången, i en vågad duell mot TORINNER.
Samtidigt som berömmelsen tilltar läcker Azumas skandal ut i offentligheten, vilket hotar att sätta käppar i hjulet för gruppen.