Drugs Inc.
Det blir fler fall (både specifika och generiska), fler semesterorter (däribland några av favoritplatserna bland amerikanska resenärer) och societet (en inblick i hur knark når slutna kretsar).
Syndarna i Salt Lake City
Bakom den idylliska ytan döljer Salt Lake City en värld av knarklangande och drogberoende, samt en evig kamp för polisen att hålla den i schack. Del 10:10.
Poliser använder sig av informatörer för att få fast langare i Minneapolis och Saint Paul som handlar med heroin som tillhör världens renaste.