Black Lake: Dystopia
Tess accompanies her boyfriend Leo to a LARP held in a closed production plant. The group decides to start the plant's old electrical system and discovers that supernatural powers are brought to life.
Indigo starts to act peculiar and Tess meets a threatening man who has broken into the plant. Leo doesn't believe her and the rift between them continues to grow.
Indigo is gone and the gang is frantically looking for him; meanwhile, the strain between Tess and Leo deepens; someone seems to be sabotaging the factory and Domenica sets off down into the culverts.
Tess decides to leave the LARP when something unexpected happens; they venture into a prohibited part of the plant and discovers hidden corners of the plant's dark history.
Tess wakes up in an elevator, changed and troubled by horrible images. Frida's jealousy of Jennifer's romance with Paolo escalates. Meanwhile, the force that was released seems to be spreading.