Ember Manning: Fallet vid bryggan
Kriminalinspektören Ember Manning utreder en mordbrand och det dröjer inte länge förrän den leder till en gravid minderårig flicka. Samtidigt gräver en true crime-poddare i en skolflickas olösta försvinnande. Finns det en koppling mellan fallen?