Escort Boys
Det första jobbet på möhippan blir en succé. Zak och Ben träffar nya kunder samtidigt som Ludo återgår till att leta ströjobb då hans fru kommit honom på spåren. När Bens ex oväntat dyker upp ser framtiden för killarnas verksamhet allt mörkare ut.
Zak flyttar till gården efter ett bråk med sina föräldrar. Ludo och Ben tar sig an sina första uppdrag och Mathias stöter på Charly efter en omtumlande arbetskväll.
Ett stort och viktigt uppdrag väntar där det gäller att imponera på ett gäng inflytelserika affärskvinnor. Det blir ett fullspäckad arbetsschema för Zak, Ludo, och Mathias. Ben ser sin chans att knyta värdefulla kontakter.
Charly tar hjälp av sin klasskompis Paco för att försöka rädda Zak ur en svår situation. Ludo får allt fler kunder, vilket påverkar hans äktenskap rejält. Zak tar sig an ett jobbuppdrag som skakar om honom ordentligt.
Ben och Charly får ett efterlängtat besked. Samtidigt visar en mäktig affärskvinna stort intresse för gården med planer på att bygga en exklusivt spa-hotell.