Eternal White
Räddningsteamet träffar de andra. När de närmar sig blir Lila angelägen om att se sin partner. Diera varnar Dog och Morrison om hennes känslomässiga tillstånd.
Jim och Ela, nu fria från Whites inflytande, försonas. Strax efter kallar Morrison dem: han har ett frieri. De accepterar och lämnar Kin i Rudes vård.