Exposed: Naked Crimes
Fight Or Flight
Skrämmande brott som fångats på film, från ett iskallt inbrott i ett hem till ett pizzeriarån, och brotten förvärras av en märklig gemensam nämnare: de misstänkta är alla nakna.
I Houston attackerar en naken man pendlare med bekämpningsmedel. Och i North Carolina stjäl en naken kvinna en polismans patrullbil och försvinner.