Road Rage
Chaotic Confrontations
En ledig polis drar pistol mot en annan bilist. En man med machete attackerar en budförare och en SUV kör nästan på en cyklist.
En arg man terroriserar en annan förare. En äldre man får vara med på en vild tur på motorvägen. Ett par drar pistol mot en annan förare.
En arg förare jagar en annan bil. En missnöjd granne går för långt. En beväpnad man hotar en annan förare. En biker klamrar sig fast för glatta livet.