Familjen Proud
Wizard Kelly sponsrar en stavningstävling och Oscar anmäler Penny så att han kan återuppleva sina dagar som stavningsmästare. Oscar vill så gärna att Penny ska vinna att han kommer i vägen för tävlingsarrangörerna.