Fatal Destination
Baja Noir
En rik mans tur till havet tar en dödlig vändning när kärlek, bedrägeri och svek under den mexikanska solen avslöjar ett nät av girighet och ambition.
En tonårings vårlov i Myrtle Beach tar en mörk vändning när hon försvinner i natten. Ett tioårigt sökande avslöjar hemligheter och underligheter.