Feuds Turned Fatal
Workplace Wars
År 2021 i Newport News i Virginia ryker postarbetarna Jacquie Shabazz och Tashara Jackson ihop om en påstådd affär och en fejd bryter ut.
I Las Vegas 2009 bråkar två män om en kvinna - och en treårig fejd tar slut på 13 dödliga sekunder. Decennier senare kan ingen av familjerna förlåta.