Finding Me
Tre är sällskap men fyra är en hop. Tammy får en oväntad besökare för mycket och en sak hon säger leder till ett stort missförstånd.
Efter att Tammy fått ut den objudna gästen jagas hon av beslut ur det förflutna.
Reggies får salt strött i gamla sår när han försöker komma över en älskads svek.