First Class Chefs: Family Style
First Class Chefs: Family Style är kocktävlingen för hela familjen! Varje vecka möts lag bestående av två familjemedlemmar i en tävling om att skapa den läckraste och mest hälsosamma rätten.
Tantalizing Tastebuds Vs Sugar & Spice
Tantalising Tastebuds satsar stort med sitt favoritrecept och möter en exotisk rätt från Sugar & Spice.
Madz & Dadz möter Smart 'n' Spicy. Båda lagar vackra rätter, men det gäller att hålla tiden!
Far och son i The Brownies möter vegetarianerna farfar och sondotter i The Gourmet Greens.
Heart & Soul möter Familicious. Båda lagen har intressanta ingredienser – men vilken rätt imponerar mest?
Smart 'n' Spicy är tillbaka, och nu möter de The Freiburg Foodies och deras tyskinspirerade rätt.