FLCL
Freebie Honey
Hidomi vaknar upp ur ännu en dröm där hon blivit en zombie. I skolan ger Raharu henne en stencil att ge till Ide, som inte kom på lektionen.
Galna saker händer och Hidomi blir plötsligt en munter och glad person, vilket är raka motsatsen till vem hon egentligen är. Enda lösningen är att förstöra jättestrykjärnets sladdar.
Marco är den enda som verkar tycka att glada Hidomi är attraktiv. Han vet om att Ide är kär i henne, men han jobbar deltid för att köpa en amulett till henne.
Raharu berättar för klassen att hon är lyckligt gift och gravid. Enda sättet att bli glad är att besöka nöjesparken (som drivs av Tonkichi).
I ett försök att få Ide tillbaka angriper Hidomi Raharu först psykiskt, sen verbalt. Hon vet att Raharu utnyttjar Hidomi för att Raharu är kär i Atomsk.