Flipper
Dr. Keith Ricks återvänder till med ett team av forskare som studerar delfiner. Maya (Jessica Alba) har en speciell kontakt med delfinen Flipper & får ofta hjälp av Flipper att lösa problem och rädda människor. Denna serien visas utan svenska undertexter.