German Genius
Efter att Kida Khodr Ramadan gjort sin sista insats som Toni Hamady i den kritikerrosade 4 Blocks är han på jakt efter nästa stora projekt – tills oväntade lovord från Ricky Gervais uppenbarar en möjlighet att göra en tysk version av Extras.
Epiphany and Goethe
Efter succéserien 4 Blocks är Kida Khodr Ramadan missnöjd med rollerna han erbjuds – tills en tweet från Ricky Gervais förändrar allt.
Wilhelm and the Circumciser
Kida försöker förtvivlat få till finansieringen av trailern till sitt projekt, men plötsligt dyker ett ovanligt sätt att tjäna in produktionskostnaderna upp.
För att förhindra att produktionen går omkull letar Kida efter finansiering och besparingsmöjligheter. Under tiden har Sami startat ett märkligt nytt projekt i skolan.
Dramat med stuntmannen är det minsta av Kidas bekymmer när han plötsligt riskerar att bli kancellerad. Senare, när Marius påbörjar ett avslöjande sidoprojekt, bestämmer sig Kida för att ta kontroll över narrativet.