Get Millie Black
Millie Black är hemma i Jamaica efter flera årtionden i Storbritannien, och tilldelas ett fall där bevisen pekar mot en framstående familj i Kingston.
Hibiscus
Trots den ökande pressen fortsätter Millie utreda Janetfallet – vilket leder henne till en oroväckande upptäckt.
Efter att Millie och Holborn motvilligt gått med på att arbeta ihop gör de ett genombrott i fallet.