Ghosts of Beirut
Baserad på en sann historia om modernt spionage, i över 20 år undviker den svårfångade libanesiske rebellen och Hizbollah-ledaren Imad Mughniyeh, "The Ghost", som överlistar sina fiender i USA:s Central Intelligence Agency och Israels Mossad.