Gigantosaurus
Fyra nyfikna unga dinosaurievänner utforskar mysteriet om Gigantosaurus, den största och häftigaste dinosaurien av alla, allt eftersom de möter deras individuella rädslor och arbetar tillsammans för att lösa problem.