Glamour
Familjerna Forrester, Logan och Spencer tillhör gräddan av Los Angeles elit. Bakom den lyxiga och putsade fasaden döljer sig komplicerade kärleksaffärer, maktkamper och familjefejder. Glamour hade premiär 1987 och har visats i över 7000 avsnitt.