Grymma Sagor Med Billy & Mandy
Grym misstas vara en ung pojke som heter Gregory, Billys mamma återvänder och Billy och Grym drar den felaktiga slutsatsen att Mandy är en kannibal.
Nergal försöker få vänner med en karneval. Billy och Grym planerar en överraskningsfest och Billy och Irwin blir beroende av ett tv-spel.
Billy får en liten knöl på ryggen, Grym måste undvika att förintas av Hoss Delgado och Mandy åker i väg över helgen.