Hålla sig flytande
Nu
Kyle, Bronte och Cody måste övervinna problemen med lockdown under covid-19 och unika träningsrestriktioner när de tränar inför olympiaden i Tokyo.
Simmarna möts igen efter ett års isolering. Veteranerna Kyle och Bronte slåss mot tiden och måste prioritera sina skador, medan nybörjaren Cody får en lovande start.