Hamilton
Svensk thrillerserie där vi återser den populära karaktären från Jan Guillous succéböcker. Den unge agenten Carl Hamilton återvänder till Sverige efter en mångårig Navy SEAL-utbildning i USA. Samtidigt skakas Stockholm av en rad terrorattacker.
Hamilton påbörjar sitt arbete hos Säpo, till Kristins stora förtret. Han bekantar sig snabbt med Birger som hjälper honom att ta reda på att Norling har gömt hemlig information i en förvaringslokal.
Kristin och Hamilton åker till Hamburg för att bistå den tyska underrättelsetjänsten BND i jakten på terroristerna, som spårats till staden efter att ha smitit från fartyget.