Happy Face
Berättelsen om Melissa Reed, som i tonåren upptäcker att hennes pappa Keith Hunter Jesperson, är seriemördaren Happy Face Killer.
Melissa och Ivy reser till Texas för att lära sig allt om mordet på Heather Richmond.